24. 1. 08:45
Nové obchodné partnerstvo alebo uzavretá spolupráca sú dôkazom, že ste si na obchodnej schôdzke viedla na výbornú. Ako už vedecké štúdie týkajúce sa experimentálnej psychológie ukazujú, o tom, či uspejete alebo nie, rozhoduje z veľkej časti aj váš outfit. Čo vám teda dopomôže k úspechu a s čím naopak pohoríte? Formálne oblečenie vzbudzuje profesionálny dojem aj dôveryhodnosť a dokáže skvele podčiarknuť vaše vystupovanie aj kvality, preto si na jeho výbere dajte naozaj záležať.
Dajte prednosť kvalitným materiálom
Držte sa kvalitných materiálov, akými sú hodváb, zmesi bavlny alebo viskóza, a pred divokými vzormi dajte prednosť jednofarebným. Pamätajte, že v jednoduchosti sa skrýva nielen krása, ale aj úspech.
Myslite na to, že sukne alebo šaty by mali siahať aspoň ku kolenám. Čierna puzdrová sukňa do pasu zvýrazní vašu figúru, pokiaľ ju navyše skombinujete s kvalitnou blúzkou a vysokým drdolom, budete pôsobiť elegantne a sofistikovane.
Topánky ako vaša vizitka
Nie nadarmo sa hovorí, že podľa topánok spoznáte človeka. Balerínky, otvorené sandále ani robustné zimné topánky na obchodnú schôdzku nepatria. Ak vám to počasie dovolí, čiernymi uzavretými lodičkami na nižšom podpätku rozhodne nič nepokazíte. V zime potom obujte elegantné kozačky, opatrne však s ich dĺžkou - lesklými čižmami nad kolená pochováte svoju serióznosť už vo dverách.
Nezabudnite na vhodnú spodnú bielizeň
Spodná bielizeň by mala korešpondovať s oblečením vždy, nielen pri obchodnej schôdzke. Pod priliehavú sukňu či šaty si oblečte radšej bezšvovú spodnú bielizeň, nech v určitých partiách nedocielite rušivého efektu. Rovnako tak siahnite po klasických telových alebo čiernych silonkách či pančuchách, napríklad po pančuchových nohaviciach ABSOLUTE FLEX, ktoré sa nerolujú dolu a zaistia vám pohodlie.
A čo líčenie?
Stavte na prirodzenosť a pozornosť upútajte radšej svojimi schopnosťami a šarmom než žiarivými očnými tieňmi. Zvoľte decentné, tlmenejšie farebné tóny a červený rúž si šetrite na večer. Mohol by sa totiž stať stredobodom záujmu, a to na dôležitom obchodnom rokovaní pravdepodobne nechcete. Nakoniec svoj vzhľad dolaďte k dokonalosti príjemným parfumom, avšak aj tu platí, že menej je niekedy viac.